Friday, January 6, 2012

Sedang Cuba mempelajari dan menaik tarafkan Blog saya sendiri... heheheh :)
Kata orang kalau kita tidak mencuba, kita tidak akan dapat hasilnya kan, jadi saya sedang belajar untuk melakukan sesuatu yang baharu dalam diri saya...
Cerdik pandai ada berkata:- "Usaha Itu Tangga Kejayaan". Jadi, untuk jadi orang cemerlang kenalah buat sesuatu kelainan dan luar biasa daripada orang lain...... Mungkin apa yang dilakukan oleh saya ni satu permulaan yang kecil dan sedikit luar biasa lah kan, pada hal dah ramai orang buat blog macam saya ni.... Tapi x pe, perumpamaan melayu ada berkata, sikit-sikit, lama-lama jadi bukit... hehehe.....

Insyallah, perubahan yang ingin dilakukan ini adalah hasil kesedaran untuk maju dan berjaya ke hadapan seperti orang lain. Jadi saya harap usaha ini bukanlah satu usaha yang sia-sia.....
Hendak jadi orang yang cemerlang kena berfikir dan melakukan dari luar kotak pemikiran dan kebiasaan hidup kita kan???

Maka dengan itu, saya menulis Blog ini adalah untuk mengasah pemikiran saya secara TERBUKA dan untuk mencari IDEA-IDEA serta BUAH FIKIRAN yang Kreatif dan Kreatis agar dapat meningkatkan diri saya sendiri serta dapat dimanfaatkan oleh orang lain. Insyallah, harapNYA....Aminnn :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...