Thursday, January 5, 2012

Segulung PENGHARGAAN

Salam Ukhwah semua......
Alhamdulillah, setelah sekian lama saya memerah keringat selama hampir 5 Tahun setengah, akhirnya saya dapat menghadiahkan segulung Ijazah kepada Ayah dan Bonda tercinta serta keluarga yang sentiasa mengharapkan yang TERBAIK dari saya selama ini...

Berkat daripada doa mereka serta tunjuk ajar daripada para pensyarah yang telah mencurahkan ilmu pengetahuan kepada saya selama ini, maka saya telah menjadi orang yang berguna untuk diri sendiri dan seterusnya dapat menyumbangkan bakti dan ilmu yang saya miliki ini kepada masyarakat terutamanya kepada anak bangsa pada hari ini agar mereka dapat meneruskan kecemerlangan yang saya miliki pada hari ini untuk dimanfaatkan oleh setiap murid-murid saya kelak......

Justeru, saya selaku bekas guru pelatih INSTITUT PERGURUAN TENGKU AMPUAN AFZAN berjanji akan melakukan yang terbaik dalam menjalankan amanah keguruan yang diberikan ini agar dapat melahirkan anak bangsa yang cemerlang dari segi Akademik, Sahsiah dan Tingkah Laku yang baik dan dipandang mulia, Insyallah...

Sekian sahaja coretan dari lubuk hati ini, ( lame dah x start mengarang) :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...